O nákupu

 

Objednání zboží

Objednávku lze uzavřít bez nutnosti registrace.

Veškeré kroky objednávky doporučujeme pečlivě kontrolovat, po přečtení obchodních podmínek a odkliknutí objednávkového formuláře je objednávka posuzována jako závazná a dále již nelze upravovat. (Jakékoliv další změny je potřeba řešit e-mailem nebo telefonicky)

Objednávkový formulář, potvrzení objednávky a veškeré další náležitosti spojené s objednávkou jsou pouze v českém jazyce.

 

Upozorňujeme, že barevné provedení zboží na obrázkách se může mírně lišit od skutečnosti, v závislosti na barevném rozlišení Vašeho počítače.

 

Zasílání zboží

Zboží posíláme prosřednictvím přepravní služby, České pošty, PPL, ZÁSILKOVNY a Slovenské pošty.  
Zboží si můžete nechat zaslat na Váší adresu nebo pobočku přepravce.

 

Nyní objednávky expedujeme mezi 2-4 dny, v závislosti na dostupnosti zboží. Zboží označené "skladem" se nachází na centrálním skladě v Libereci nebo na některé naší prodejně.    

Informaci o průběhu i expedici objednávky Vám zašleme na e-mail nebo telefonicky.

 

U zboží, které je označené : "Dodáme do 24 hodin" , garantujeme, že objednavku obdržíte do 24 hodin (druhého pracovního dne)

(neplatí pro Slovensko a zásilkovnu). Podmínkou je , že zboží je objednáno do 10 hodiny a objednání na dobírku.



Cena dopravy

 

Doprava firmou Česká pošta : 60 Kč

Doprava firmou PPL: 70kč
Doprava na pobočku zásilkovny: 45 Kč

Doprava firmou Slovenská pošta: 110 Kč ( pouze pro Slovensko )

Doprava na Slovensko firmou DPD: 190 Kč

 

Platba převodem na základě proformafaktury zdarma.
Při zaslání zboží na dobírku Vám bude k ceně dopravy připočítáno 40 Kč.

 


Na všechny objednávky nad 2000 Kč doprava zdarma  !!! Netýká se zásilek zaslaných na Slovensko prostřednictvím DPD přepravce.

 

Doba dopravy

 

Česká pošta a PPL Vám zboží doručí do druhého dne od odeslání objednávky.. 

Doprava na pobočku zásilkovny ( info na www.zasilkovna.cz ), kde si zboži můžete vyzvednout - zboží na těchto pobočkách nelze předem prohlížet ani vyzkoušet - doba přepravy na vaší pobočku je 3-4 dny od odeslání objednávky.

Doprava na Slovensko prosřednictvím Slovenské pošty cca. týden, prostřednictvím DPD cca 2-3dny od odeslání objednávky.


 

Osobní odběr

Zboží nabízené na e-shopu nemusí být dostupné na prodejnách, ale pouze na centrálním skladu.
Zboží zakoupené přes e-shop si můžete zdarma vyzvednout případně vyzkoušet na našich prodejnách v Liberci nebo v Brně.

POZOR !!!  Nově si  lze objednávky vyzvedávat  pouze po předchozí platbě převodem.

Po odeslání objednávky, Vám ověříme dostupnost a zašleme zálohovou fakturu. Zboží bude připraveno k vyzvednutí do 2 až 7 dnů od přijetí platby, neboť zásilky jsou odesílány hromadně 1x týdně. O možnosti vyzvednutí budete předem informováni. Zboží budete moci i nadále na prodejně vyzkoušet a případně ponechat. Za nepřevzaté zboží Vám následně budou vráceny peníze na Váš bankovní účet v zákonné 14ti denní lhůtě.

 

 

Platba zboží

Před odesláním objednávky si můžete zvolit platbu dobírkou ( zboží zaplatíte při předání řidiči zvolené přepravní společnosti ) nebo můžete zaplatit převodem na náš účet na základě zaslané proformafaktury. Proformafakturu Vám zašleme e-mailem až po ověření skladové dostupnosti ( zpravidla ten samý den, co jsme obdrželi objednávku ).

 

Objednávky na Slovensko lze platit v eurech. Kurz pro rok 2017 je 1EURO=25Kč.



Záruka vrácení peněz

V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje zákon 89/2012 Sb.,občanský zákoník §1829 a násl. , dle nichž má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Kupující je však povinen při využití tohoto práva o této skutečnosti informovat prodávajícího. Splatnost této vrácené částky je 14 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu.  V případě odstoupení od smlouvy, hradí náklady na vrácení zboží spotřebitel.

 

Vrácené zboží musí být v původním stavu nebo ve stavu jemu se blížícímu. Zboží musí být kompletní a správně zabalené. Nesmí být poškozeno, ušpiněno nebo opotřebeno. 

Vrácená peněžní částka však může být ponížena až o 300 Kč. Jedná se o skutečné náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu (např.nový obal, odsranění zakázkových reflexů, odborné čištění). Na tyto vzniklé náklady budete upozorněny při vrácení zboží a budou vám fakturovány na storno faktuře.

 

Výměna zboží

Zakoupené zboží je možné (po předchozí telefonické nebo emailové domluvě) do 14ti dnů od nákupu vyměnit za jinou velikost.

V případě výměny na žádost zákazníka vám bude účtováno dopravné dle zvoleného přepravce.

 

 

Reklamace

Reklamaci může spotřebitel uplatnit do 24 měsíců od uzavření smlouvy(nákupu).

Případné reklamace zasílejte na adresu naší firmy. Reklamace lze také řešit přímo na naší prodejně.

Vaši reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, zpravidla dříve než v zákonem stanovené lhůtě 30ti dní.

Při výměně zboží za jiné, na žádost zákazníka, jsou účtovány náklady spojené se zasláním nového zboží.

 Zboží na reklamaci nebo vrácení v zákonné lhůtě posílejte na adresu liberecké prodejny.