Obchodní podmínky

O nákupu

 

Objednání zboží

Objednávku lze uzavřít bez nutnosti registrace.

Veškeré kroky objednávky doporučujeme pečlivě kontrolovat, po přečtení obchodních podmínek a odkliknutí objednávkového formuláře je objednávka posuzována jako závazná a dále již nelze upravovat. (Jakékoliv další změny je potřeba řešit e-mailem nebo telefonicky)

Objednávkový formulář, potvrzení objednávky a veškeré další náležitosti spojené s objednávkou jsou pouze v českém jazyce.

Upozorňujeme, že barevné provedení zboží na obrázcích se může mírně lišit od skutečnosti, v závislosti na barevném rozlišení Vašeho počítače.

 

Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Informace jsou uchovávány a používány v souladu s platnými zákony České republiky. Na ochranu dat je kladen vysoký důraz. Data jsou v maximální možné míře chráněna proti zcizení a zneužití. Každý zákazník má právo požádat o vymazání z registru našeho e-shopu.

 

Zasílání zboží

Zboží posíláme prostřednictvím přepravní služby, České pošty, DPD, ZÁSILKOVNY a Slovenské pošty.  
Zboží si můžete nechat zaslat na Váší adresu nebo pobočku přepravce.

 

Nyní objednávky expedujeme mezi 2-4 dny, v závislosti na dostupnosti zboží. Zboží označené "skladem" se nachází na centrálním skladě v Liberci nebo na některé naší prodejně.    

Informaci o průběhu i expedici objednávky Vám zašleme na e-mail nebo oznámíme telefonicky.

 

U zboží, které je označené : "Dodáme do 24 hodin" , garantujeme, že objednávku obdržíte do 24 hodin, resp. do druhého pracovního dne (neplatí pro Slovensko a zásilkovnu). Podmínkou je , že zboží je objednáno do 10. hodiny a objednání na dobírku.


Možnosti platby

Převodem na na účet: zdarma

Dobírkou ČR: 40,00 Kč

Dobríkou SR: 50,00 Kč

On-line kartou: zdarma

Online pomocí služby GoPay: zdarma

Hotově na pobočkách Outdoorkids: zdarma


Možnosti dopravy

Doprava firmou Česká pošta : 70 Kč

Doprava firmou DPD: 80 kč
Doprava na pobočku zásilkovny: 45 Kč

Doprava na pobočku Zásilkovny: SK: 2,7 Eur

Doprava firmou Slovenská pošta: 4,3 Eur ( pouze pro Slovensko )

Doprava na Slovensko firmou DPD: 7,4 Eur

Osobní odběr na pobočkách Outdoorkids: zdarma

 

Na všechny objednávky nad 2000 Kč doprava zdarma  !!! Netýká se zásilek zaslaných na Slovensko prostřednictvím Slovenské pošty a DPD přepravce.

 

Doba dopravy

 

Česká pošta a DPD Vám zboží doručí do druhého dne od odeslání objednávky.. 

Doprava na pobočku zásilkovny ( info na www.zasilkovna.cz ), kde si zboží můžete vyzvednout - zboží na těchto pobočkách nelze předem prohlížet ani vyzkoušet - doba přepravy na vaší pobočku je 3-4 dny od odeslání zásilky.

Doprava na Slovensko prostřednictvím Slovenské pošty trvá cca. týden, prostřednictvím DPD cca 2-3dny od odeslání objednávky.



 

Osobní odběr

Zboží nabízené na e-shopu nemusí být dostupné na prodejnách, ale pouze na centrálním skladu.
Zboží zakoupené přes e-shop si můžete zdarma vyzvednout, případně vyzkoušet na našich prodejnách v Liberci nebo v Brně.

POZOR !!!  Nově si  lze objednávky vyzvedávat  pouze po předchozí platbě převodem.

Po odeslání objednávky Vám ověříme dostupnost a zašleme zálohovou fakturu. Zboží bude připraveno k vyzvednutí do 2 až 7 dnů od přijetí platby, neboť zásilky jsou odesílány hromadně 1x týdně. O možnosti vyzvednutí budete předem informováni. Zboží si budete moci i nadále na prodejně vyzkoušet a případně ponechat. Za nepřevzaté zboží Vám následně budou vráceny peníze na Váš bankovní účet v zákonné 14ti denní lhůtě.

 

 

Platba zboží

Před odesláním objednávky si můžete zvolit platbu dobírkou ( zboží zaplatíte při předání řidiči zvolené přepravní společnosti ) nebo můžete zaplatit převodem na náš účet na základě zaslané proformafaktury. Proformafakturu Vám zašleme e-mailem až po ověření skladové dostupnosti ( zpravidla ten samý den,  kdy jsme obdrželi objednávku ).

 

Objednávky na Slovensko lze platit v eurech. Přepočet je stanoven denním kurzem ČNB.



Záruka vrácení peněz

V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje zákon č. 634/1992 Sb., o chraně spotřebitele, v platném znění, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení o odstoupení nejpozději poslední den lhůty odesláno.

Spotřebitel je v důsledku zrušení smlouvy povinen zakoupené zboží prodávajícímu zaslat nebo předat, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od doručení odstoupení. Zákon výslovně ukládá e-shopu povinnost vracet i cenu dopravy. Pokud však spotřebitel využil dražší z nabízených způsobů dodání, vrací se jen náklady za nejlevnější variantu. Do doby vrácení zboží nebo prokázání jeho odeslání může e-shop vracenou částku zadržet.

Výjimku tvoří zboží upravené na žádost spotřebitele. V případě e-shopu outdoorkids.cz se jedná zejména o zboží, na něž byly na žádost spotřebitele aplikovány reflexní prvky. V takovém případě má e-shop právo ponížit vrácenou částku o cenu reflexního prvku a aplikace.

Spotřebiteli je dána během 14 dnů od převzetí možnost zboží si prohlédnout i vyzkoušet. Spotřebitel odpovídá e-shopu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Vrácená peněžní částka pak může být ponížena o skutečné náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu (např.nový obal, odstranění zakázkových reflexů, odborné čištění). Zboží musí být kompletní a správně zabalené.

Splatnost vracené částky je 14 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu.  V případě odstoupení od smlouvy hradí náklady na vrácení zboží spotřebitel.


Další práva a povinnosti

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: 
adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.


 

Výměna zboží

Zakoupené zboží je možné (po předchozí telefonické nebo emailové domluvě) do 14ti dnů od nákupu vyměnit za jinou velikost.

V případě výměny na žádost zákazníka vám bude účtováno dopravné dle zvoleného přepravce.

 

 

Reklamace

Reklamaci může spotřebitel uplatnit do 24 měsíců od uzavření smlouvy(nákupu).

Případné reklamace zasílejte na adresu naší firmy. Reklamace lze také řešit přímo na naší prodejně.

Vaši reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, zpravidla dříve než v zákonem stanovené lhůtě 30ti dní.

Při výměně zboží za jiné, na žádost zákazníka, jsou účtovány náklady spojené se zasláním nového zboží.

Zboží na reklamaci nebo vrácení v zákonné lhůtě posílejte na adresu AXACO, s.r.o., Outdoorkids, Švemrova 268/76, 460 10  Liberec 10.


 

Formulář pro vrácení, výměna, reklamace


Ochrana osobních údajů - GDPR

Abychom mohli vyřídit Vaši objednávku, zpracováváme Vaši adresu, příjmení, jméno, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Stáváme se tak správcem Vašich osobních údajů. Jejich zpracování nám nařizuje a zároveň umožňuje NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - (dále jen "Nařízení".) Důvodem je nutnost použití těchto osobních údajů pro úspěšné plnění smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu dalších 10ti let, protože to přikazují daňové předpisy.


Našimi externími zpracovateli jsou dopravci (Česká pošta, a.s., Direct Parcel Distribution CZ s. r. o. (DPD), Zásilkovna s.r.o.), kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro bezproblémové doručení zboží. Dále pak účetní firma MUCTO s.r.o, firma DriveNet s.r.o, jakožto poskytovatel platformy pro náš e-shop, společnost GoPay s.r.o. a Evo Payments International s.r.o., jakožto poskytovatelé platební brány. Informace o číslech platebních karet a údaje zadávané při platbě platební kartou nejsou v žádném případě jakkoliv uchovávány a firma AXACO s.r.o. k nim nemá žádný přístup.



Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s jejich osobními údaji pouze a výhradně  v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Práva zákazníka, vztahující se k ochraně osobních údajů:

- právo na potvrzení o rozsahu zpracování (výpis 1x ročně zdarma)

- právo na výmaz (pokud je ale další zpracování nutné pro daňové účely, nemusí být takové žádosti vyhověno)

- právo na omezení zpracování

- právo na přenos

- právo vznést námitku proti zpracování

- právo podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů.