Obchodní podmínky

Objednání zboží

Objednávku lze uzavřít bez nutnosti registrace.

Veškeré kroky objednávky doporučujeme pečlivě kontrolovat, po přečtení obchodních podmínek a odkliknutí objednávkového formuláře je objednávka posuzována jako závazná a dále již nelze upravovat. (Jakékoliv další změny je potřeba řešit e-mailem nebo telefonicky)

Objednávkový formulář, potvrzení objednávky a veškeré další náležitosti spojené s objednávkou jsou pouze v českém nebo anglickém jazyce.

Upozorňujeme, že barevné provedení zboží na obrázcích se může mírně lišit od skutečnosti, v závislosti na barevném rozlišení Vašeho počítače.

Vložení do košíku nezaručuje rezervaci zboží. Košík slouží pouze jako přehled objednávaných položek. Objednávka je závazná teprve po přijetí potvrzovacího e-mailu, který je zasílán po dokončení objednávky.
 


Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce bude mít kupující při vytváření následující objednávky předvyplněné údaje v objednávkovém formuláři. 

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Informace jsou uchovávány a používány v souladu s platnými zákony České republiky. Na ochranu dat je kladen vysoký důraz. Data jsou v maximální možné míře chráněna proti zcizení a zneužití. Každý zákazník má právo požádat o vymazání z registru našeho e-shopu.

 

Zasílání zboží

Zboží posíláme prostřednictvím přepravní služby České pošty, DPD, Zásilkovny a Slovenské pošty. Další možnost přepravní služby je dostupná při překliknutí na vlaječku "Evropská unie" v horní nabídce.

Zboží si můžete nechat zaslat na Vaší adresu nebo pobočku přepravce.

Nyní objednávky expedujeme mezi 2-4 dny, v závislosti na dostupnosti zboží. Zboží označené "skladem" se nachází na centrálním nebo externím skladě v Liberci či na některé naší prodejně.    

Informaci o průběhu i expedici objednávky Vám zašleme na e-mail nebo oznámíme telefonicky.

U zboží, které je označené : "Dodáme do 24 hodin" , garantujeme, že objednávku obdržíte do 24 hodin, resp. do druhého pracovního dne (neplatí pro Slovensko a Zásilkovnu). Podmínkou je , že zboží je objednáno do 10. hodiny a objednání na dobírku.



Možnosti platby

Převodem na na účet: zdarma
Dobírkou ČR: 40,00 Kč
Dobírkou SR: 2 Eur
On-line kartou: zdarma
Online pomocí služby GoPay: zdarma
Hotově na pobočce Outdoorkids v Liberci: zdarma

Objednávky na Slovensko a do jiných zemí lze platit v eurech. Kurz pro rok 2021 je 1 EURO = 25,66 Kč.

Na všechny objednávky doručované po České republice nebo Zásilkovnou na Slovensko nad 2000 Kč doprava zdarma!!! Neplatí pro jiné země.


Možnosti dopravy

Česká republika
Doprava firmou Česká pošta - Do ruky: 85 Kč
Doprava firmou Česká pošta - Na poštu: 70 Kč
Doprava firmou Česká pošta - Balík do Balíkovny: 70 Kč
Doprava firmou DPD: 100 Kč
Doprava na pobočku Zásilkovny: 70 Kč
Osobní odběr na pobočce Outdoorkids v Liberci: zdarma


Slovensko
Doprava firmou Slovenská pošta: 5 Eur ( pouze pro Slovensko )
Doprava na Slovensko firmou DPD: 9 Eur
Doprava na pobočku Zásilkovny SK: 4 Eur

Francie
Doprava do Francie firmou Colissimo:  11 Eur

Rakousko
Doprava firmou Rakouská pošta: 7,6 Eur

Německo
Doprava firmou Německá pošta: 8 Eur
Doprava firmou Hermes (Německo): 7 Eur

Polsko
Doprava na pobočku Zásilkovny PL: 4 Eur


Maďarsko
Doprava na pobočku Zásilkovny HU: 4 Eur

 

Doba dopravy

Česká pošta a DPD Vám zboží doručí do druhého dne od odeslání objednávky.

Doprava na pobočku Zásilkovny ( info na www.zasilkovna.cz ), kde si zboží můžete vyzvednout - zboží na těchto pobočkách nelze předem prohlížet ani vyzkoušet - doba přepravy na Vaší pobočku je 3-4 pracovní dny od odeslání zásilky.

Doprava na Slovensko prostřednictvím Slovenské pošty trvá cca. týden, prostřednictvím DPD cca 2-3 pracovní dny od odeslání objednávky.

Doprava do zemí z naší nabídky v objednávkovém formuláři (Francie, Rakousko, Německo, Polsko, Maďarsko) trvá cca. 5-7 pracovních dnů od odeslání objednávky.

Zboží je možné zaslat i do dalších zemí Evropské unie. Objednávky je možné hradit pouze v EUR měně platbou převodem. Případné bankovní poplatky za převod je povinen hradit kupující.

V případě objednávání mimo-sezónního zboží se může doba expedice prodloužit o cca 2-3 dny z důvodu uložení na externím skladu.



Osobní odběr

Zboží nabízené na e-shopu nemusí být dostupné na prodejnách, ale pouze na centrálním nebo externím skladu.

Zboží zakoupené přes e-shop si můžete zdarma vyzvednout, případně vyzkoušet na naší prodejně v Liberci.

Po odeslání objednávky Vám ověříme dostupnost a zašleme zálohovou fakturu. Zboží s osobním odběrem na prodejně v Liberci bude připraveno k vyzvednutí do 2 až 3 pracovní dnů od přijetí platby.

O možnosti vyzvednutí budete předem informováni. Zboží si budete moci i nadále na prodejně vyzkoušet a případně ponechat. Za nepřevzaté zboží Vám následně budou vráceny peníze na Váš bankovní účet v zákonné 14ti denní lhůtě.



Vrácení zboží

V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení o odstoupení nejpozději poslední den lhůty odesláno.

Spotřebitel je v důsledku zrušení smlouvy povinen zakoupené zboží prodávajícímu zaslat nebo předat na své náklady, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od doručení odstoupení. V případě vrácení kompletní objednávky zákon výslovně ukládá e-shopu povinnost vracet i cenu dopravy vynaložené na odeslání objednávky k zákazníkovi. Pokud však spotřebitel využil dražší z nabízených způsobů dodání, vrací se jen náklady za nejlevnější variantu. Do doby vrácení zboží nebo prokázání jeho odeslání může e-shop vracenou částku zadržet.

Spotřebiteli je dána během 14 dnů od převzetí možnost zboží si prohlédnout i vyzkoušet. Spotřebitel odpovídá e-shopu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Vrácená peněžní částka pak může být ponížena o skutečné náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu (např. nový obal, odstranění zakázkových reflexů, odborné čištění). Zboží musí být kompletní a správně zabalené.

Výjimku tvoří zboží upravené na žádost spotřebitele. V případě e-shopu outdoorkids.cz se jedná zejména o zboží, na něž byly na žádost spotřebitele aplikovány reflexní prvky. V takovém případě má e-shop právo ponížit vrácenou částku o cenu reflexního prvku a aplikace.

U zboží označeného tímto symbolem  je lhůta pro vrácení zboží prodloužena na 60 dní od převzetí zásilky. Uvedená lhůta se nevztahuje na veškeré zboží v objednávce, pouze na označené produkty.

Splatnost vracené částky je 14 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu.  V případě odstoupení od smlouvy hradí náklady na vrácení zboží spotřebitel.

V případě zájmu (pouze pro ČR a Slovensko) o možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu nás kontaktujte e-mailem. Obratem Vám bude zaslán štítek pro vrácení zboží. Služba je zpoplatněna částkou 70 Kč (Zásilkovna ČR) / 3 EUR (Zásilkovna SK). Tato částka Vám bude odečtena z hodnoty vráceného zboží zaslané na Váš účet.

Částka za vrácené zboží je standardně vrácena v zákonné lhůtě 14 dnů. V případě použití služby vrácení přes Zásilkovnu se tato doba prodlužuje o čas závislý na přepravě k prodejci.


Vrácení peněz probíhá 2 způsoby:
  • za objednávky v CZK na CZ účet
  • za objednávky v EUR na EUR účet


Výměna zboží

Výměna zboží probíhá formou vrácení nevyhovujícího zboží a vytvořením nové objednávky zákazníkem. Zboží standardně nevyměňujeme.
 


Reklamace zboží

Reklamaci může spotřebitel uplatnit do 24 měsíců od uzavření smlouvy (nákupu).

Případné reklamace zasílejte na adresu naší firmy s přiloženým vyplněným formulářem (níže). Reklamace lze také řešit přímo na naší prodejně.

Vaši reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, zpravidla dříve než v zákonem stanovené lhůtě 30ti dní.

Při výměně zboží za jiné, na žádost zákazníka, jsou účtovány náklady spojené se zasláním nového zboží.

Zboží na reklamaci nebo vrácení v zákonné lhůtě posílejte na adresu:

AXACO s.r.o.
Outdoorkids
Švermova 268/76
Liberec 10
460 10





Ochrana osobních údajů - GDPR

Abychom mohli vyřídit Vaši objednávku, zpracováváme Vaši adresu, příjmení, jméno, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Stáváme se tak správcem Vašich osobních údajů. Jejich zpracování nám nařizuje a zároveň umožňuje NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - (dále jen "Nařízení".) Důvodem je nutnost použití těchto osobních údajů pro úspěšné plnění smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu dalších 10ti let, protože to přikazují daňové předpisy.

Našimi externími zpracovateli jsou dopravci (Česká pošta, a.s., Direct Parcel Distribution CZ s. r. o. (DPD), Zásilkovna s.r.o.), kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro bezproblémové doručení zboží. Dále pak účetní firma MUCTO s.r.o, firma DriveNet s.r.o, jakožto poskytovatel platformy pro náš e-shop, společnost GoPay s.r.o. a Evo Payments International s.r.o., jakožto poskytovatelé platební brány. Informace o číslech platebních karet a údaje zadávané při platbě platební kartou nejsou v žádném případě jakkoliv uchovávány a firma AXACO s.r.o. k nim nemá žádný přístup.

Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s jejich osobními údaji pouze a výhradně  v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Práva zákazníka, vztahující se k ochraně osobních údajů:
  • právo na potvrzení o rozsahu zpracování (výpis 1x ročně zdarma)
  • právo na výmaz (pokud je ale další zpracování nutné pro daňové účely, nemusí být takové žádosti vyhověno)
  • právo na omezení zpracování
  • právo na přenos
  • právo vznést námitku proti zpracování
  • právo podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů.



Další práva a povinnosti

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.