Vrácení a reklamace


Při nákupu na dálku se může stát, že zboží nesedí nebo neodpovídá Vašim představám. Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů.

Zboží standardně nevyměňujeme.

Výměna zboží probíhá formou vrácení nevyhovujícího zboží a vytvořením nové objednávky 

Zboží musí být v původním stavu a nesmí vykazovat známky užívání.



Zboží můžete odeslat:

a) Zpětnou zásilkou přes Zásilkovnu+

( Platí pouze pro Českou republiku a Slovensko)

Neustále se snažíme zlepšovat služby pro naše zákazníky, proto jsme pro Vás zřídili možnost vrácení zboží ve spolupráci se společností Zásilkovna.czSnadná a levná cesta zboží zpět k nám.


Kód pro zpětné zásilky: 99014051

Jak postupovat?

Součástí balíčku musí být vždy vyplněný formulář pro vrácení a reklamace.

1. Stáhněte a vyplňteformulář na vrácení zbožíPokud nemáte možnost vytisknutíformuláře, je nutné hopodle vzoru napsat alespoň ručně.


2. Zboží pečlivě zabalte. (Nepolepujte ani nepopisujte originální obal zboží)

3. Vyhledejte nejbližšší pobočku Zásilkovny, která funguje i jako podací místo, kde pouze nahlásíte kód 99014051 pro vrácení zboží a obsluha Zásilkovny se už o vše postará. Vytiskne štítek, balík převezme a doručí přímo k nám. Obsluha Zásilkovny Vám vystaví doklad o podání zásilky, který si pro jistotu pečlivě uschovejte.

Na místě nic neplatíte. Vrácení přes službu Zásilkovna je zpoplatněno částkou 70,- Kč (Zásilkovna ČR) a 4 EUR (Zásilkovna SK), která Vám bude odečtena při vrácení peněz za vrácené zboží, které jste nám zaslali.

Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku je třeba zaškrtnout možnost podací místa.


Zásilkovnu můžete využít, i pokud k Vám balík putoval jiným přepravcem.


Doručení balíčku Zásilkovnou na naši adresu trvá zpravidla 5-7 dní.

Částka za vrácené zboží je standardně vrácena v zákonné lhůtě 14 dnů. V případě použití služby vrácení přes Zásilkovnu se tato doba prodlužuje o čas závislý na přepravě k prodejci.


b) Jakýmkoliv přepravcem dle Vašeho výběru



Zboží k vrácení můžete odeslat i jakýmkoliv jiným přepravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) s vyplněným formulářem pro vrácení a reklamace na adresu:



AXACO, s.r.o.


Outdoorkids

Švermova 268/76

460 10, Liberec 10


Vrácení platby proběhne do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve než po doručení zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží nehradíme.


Reklamace

I když všichni děláme vše proto, aby zboží dorazilo v pořádku a dlouho a dobře sloužilo, nějaké nepříjemné situace se mohou vyskytnout.

Co s nimi?

Reklamaci může spotřebitel uplatnit do 24 měsíců od uzavření smlouvy (nákupu).

Zboží na reklamaci  zasílejte jako Zpětnou zásilku na podacím místě Zásilkovny.cz (Kód: 99014051)

nebo jakýmkoliv jiným přepravcem spolu s vyplněným formulářem pro vrácení a reklamace na adresu:



AXACO, s.r.o.


Outdoorkids

Švermova 268/76

460 10, Liberec 10


Reklamace lze také řešit přímo na naší prodejně.

Reklamační řízení začíná běžet okamžikem, kdy reklamované zboží převezmeme, ať již od přepravce nebo na prodejně.


Vaši reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, zpravidla během několika dní, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní.

Při výměně zboží za jiné, na žádost zákazníka, jsou účtovány náklady spojené se zasláním nového zboží.