Doručení zboží do zahraničí

Vítejte!

velice nás těší Váš zájem o naše produkty a věříme, že u nás najdete přesně to, co hledáte.

Chcete doručit balíček do zahraničí?

Žádný problém! Prostřednictvím našeho internetového obchodu jsme schopni dodat naše produkty do jakékoliv země.

Kdo jsme?

Outdoorkids.cz – český výrobce dětského outdoorového oblečení a outdoorová prodejna, kde najdete na jednom místě vše co k outdoodovým aktivitám patří. Naše prodejna se specializuje na prodej kvalitních dětských botiček od ověřených značek české i zahraniční výroby a posledních 5 let se výrazně přeorientováváme na barefoot obuv a to nejen pro děti.

Navrhujeme a šijeme si vlastní outdoorové oblečení pod značkou outdoorkids. Při výrobě funkčního sofstshellového a outdoorového oblečení pro děti používáme prvotřídní, odolné a příjemné materiály.

Klademe velký důraz na kvalitu zpracování našich výrobků, aby byli funkční a zároveň krásné, odolné a pohodlnéPro větší bezpečnost dětí nabízíme na oblečení aplikaci reflexních obrázků dle Vašeho výběru.

Na trhu působíme více jak 15 let a za tu dobu jsme získali  prestižní certifikát Ověřeno zákazníky na Heureka.cz , díky spokojenosti ověřených zákazníků.

Pokud si nevíte rady s nákupem, rádi Vám poradíme...

 s materiály, s výběrem velikosti, aby vaše vybavení vyhovovalo účelu, pro který si ho pořizujete a zboží rychle dodáme.

Jakékoliv dotazy směřujte v anglickém nebo českém jazyce na: info@outdoorkids.cz


    Objednávky je možné hradit pouze v EUR měně platbou převodem. Případné bankovní poplatky za převod je povinen hradit kupující. 

    Kurz pro rok 2020 je 1 EURO = 25,66 Kč.

  
                   PŘEDEM NA ÚČET:    Zdarma

    Po odeslání objednávky Vám zašleme údaje pro provedení platby (číslo účtu, variabilní symbol a částku).


           ON-LINE POMOCÍ SLUŽBY GoPay:    Zdarma

    Jednoduchá a bezpečná cesta úhrady Vaší objednávky. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu, která platbu

    zprostředkuje.



   

     FRANCIE

  • Doprava do Francie firmou Colissimo: 13,2 EUR
  • Doprava na pobočku Colissimo (Francie): 12,7 EUR

     NĚMECKO

  • Doprava firmou Německá pošta: 8 EUR
  • Doprava firmou Hermes (Německo): 7,5 EUR

    POLSKO

  • Doprava na pobočku Zásilkovny PL: 3,1 EUR

    MAĎARSKO

  • Doprava na pobočku Zásilkovny HU: 3,1 EUR


Zboží je možné zaslat i do dalších zemí Evropské unie.

V případě zájmu nás kontaktujte na: info@outdoorkids.cz. Ověříme dostupnost a ceny dopravy dané země.

Doprava trvá cca. 5 – 7 pracovních dnů od odeslání objednávky. V případě objednávání mimo-sezónního zboží se může doba expedice prodloužit o cca 2 – 3 dny z důvodu uložení na externím skladu. 


Při nákupu na dálku se může stát, že zboží nesedí nebo neodpovídá Vašim představám.

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Výměna zboží probíhá formou vrácení nevyhovujícího zboží a vytvořením nové objednávky zákazníkem. Zboží standardně nevyměňujeme.

Zboží musí být v původním stavu a nesmí vykazovat známky užívání.

ADRESA PRO ZASLÁNÍ NEVYHOVUJÍCÍHO ZBOŽÍ:

Zboží k vrácení zasílejte spolu s vyplněným formulářem pro vrácení a reklamace.


AXACO, s.ro.

Outdoorkids

Švermova 268/76

460 10 Liberec 10

CZECH REPUBLIC


Vrácení platby proběhne do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve než po doručení zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží nehradíme.

Peníze lze vrátit pouze na účet vedený v EUR.



I když všichni děláme vše proto, aby zboží dorazilo v pořádku a dlouho a dobře sloužilo, nějaké nepříjemné situace se mohou vyskytnout.

Co s nimi?

Reklamaci může spotřebitel uplatnit do 24 měsíců od uzavření smlouvy (nákupu).

Zboží na reklamaci  zasílejte spolu s vyplněným formulářem pro vrácení a reklamace na adresu:


AXACO, s.ro.

Outdoorkids

Švermova 268/76

460 10 Liberec 10

CZECH REPUBLIC


Reklamace lze také řešit přímo na naší prodejně.

Reklamační řízení začíná běžet okamžikem, kdy reklamované zboží převezmeme, ať již od přepravce nebo na prodejně.

Vaši reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, zpravidla během několika dní, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní.


Poškozená zásilka – takovou zásilku prosím reklamujte hned při převzetí, případně ji převzít odmítněte.

Doručeno špatné zboží – bohužel i to se může někdy stát...na e-mailu: info@outdoorkids.cz nás prosím kontaktujte, které zboží došlo chybně a my Vám obratem pošleme informace, kam zboží vrátit, kdy odešleme správné, a jak Vám nahradíme poštovné.

Doručeno zboží s vadou – zjistíte-li ihned po převzetí na zboží vadu (materiálu či ušití), prosím napište nám na e-mail: info@outdoorkids.cz a přiložte i fotografie vadného zboží. Podle fotek zpravidla zjistíme, zda-li jde o vadu opravitelnou či nikoli a podle toho Vám nabídneme řešení - výměnu za bezvadné, slevu z kupní ceny či jiné podle situace.

Vada zjištěná při užívání zboží – pokud během záruční doby, která činí 24 měsíců od data nákupu, zjistíte při užívání zboží vadu, máte určitě právo na reklamaci. I v tomto případě nám prosím napište na e-mail: info@outdoorkids.cz a přiložte fotografie zjištěné vady, podle kterých Vám ve většině případů budeme umět poradit, jak postupovat dále. Prosíme respektujte, že záruka se vztahuje pouze na vady materiálu či výroby.

Prosíme také o dodržování pokynů k údržbě. Předejdeme tak nepříjemným nedorozuměním. Děkujeme!

Případy, na které se nevztahuje záruka:

  • běžné opotřebení výrobků
  • mechanické poškození výrobků (roztržení, vytržení, působení tepla či jiné vnější síly)
  • změny barev výrobku v důsledku působení slunečního záření, ozónu, či látek s bělícími účinky
  • poškození výrobků při živelné události
  • poškození výrobku nesprávným nebo nešetrným užíváním, zanedbanou nebo nesprávnou údržbou
  • poškození při užívání výrobku k jinému účelu, než ke kterému byl vyroben

Abychom mohli vyřídit Vaši objednávku, zpracováváme Vaši adresu, příjmení, jméno, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Stáváme se tak správcem Vašich osobních údajů. Jejich zpracování nám nařizuje a zároveň umožňuje NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - (dále jen "Nařízení".) Důvodem je nutnost použití těchto osobních údajů pro úspěšné plnění smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu dalších 10ti let, protože to přikazují daňové předpisy.

Našimi externími zpracovateli jsou dopravci (Česká pošta, a.s., Direct Parcel Distribution CZ s. r. o. (DPD), Zásilkovna s.r.o.), kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro bezproblémové doručení zboží. Dále pak účetní firma MUCTO s.r.o, firma DriveNet s.r.o, jakožto poskytovatel platformy pro náš e-shop, společnost GoPay s.r.o. a Evo Payments International s.r.o., jakožto poskytovatelé platební brány. Informace o číslech platebních karet a údaje zadávané při platbě platební kartou nejsou v žádném případě jakkoliv uchovávány a firma AXACO s.r.o. k nim nemá žádný přístup.

Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s jejich osobními údaji pouze a výhradně  v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.


Práva zákazníka, vztahující se k ochraně osobních údajů:

  • právo na potvrzení o rozsahu zpracování (výpis 1x ročně zdarma)

  • právo na výmaz (pokud je ale další zpracování nutné pro daňové účely, nemusí být takové žádosti vyhověno)

  • právo na omezení zpracování

  • právo na přenos

  • právo vznést námitku proti zpracování

  • právo podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů.


Další práva a povinnosti:

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebe ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední ispektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2


email: adr@coi.cz

web: adr.coi.cz


Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízdna Evropskou komisí na adrese  https://ec.europa.eu/consumers/odr/.


FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ A REKLAMACE ke stažení ZDE.